Nem tagadom bogaras vagyok

Nem tagadom BOGARAS vagyok!


A “Bogár” iránti rajongásom nem éppen új keletű. Még gimis koromban – ami valljuk be nem igazán most volt – láttam egy német rendszámú csodaszép bogárhátút, és azonnal elvarázsolt. Akkor eldöntöttem, hogy nekem lesz egy ilyen kocsim. Az évek során pedig úgy alakult, hogy ez a szerelem egyre csak erősödött, és egy idő után be is teljesedett: lett egy BOGI-m. A nevet az előző gazditól kapta, így mi is úgy hívjuk. 
Pár éve egy teljes felújításon esett át, aminek hála elnyerte az új külsőjét, és egy új motort is kapott, és ha lehet ilyet mondani, azóta még inkább ragaszkodom hozzá.
(a képeken nem az én fekete Bogim szerepel)
Már a reklám is nagyszerű. Vidám, egyszerű és mégis figyelem felkeltő.
Nincs az a kisgyerek akinek ne tetszene ez az autó, és talán kevés felnőtt van aki ne szeretné egyszer kipróbálni.

Egy 1937-es példány.

Az eredeti bogárülések felújítva csodaszépek!
Az ún. színjáttszós festék speciális pigmentjei a bogár domborulatain is jól mutatnak. 

Nagyon ötletes és stílusos utánfutó, csakis bogarakhoz! és az Esőember után szabadon: Naná, hogy egy Vespa mutat rajta a legjobban!
Ízig-vérig, akarom mondani inkább alkatrésztől-olajig csajos verda. Ezzel egy lányt se lehet nem észrevenni. 

Csipke-világ, de ezúttal nem függönyön.

Biztosan nem tudtak megállapodni az autó színét illetően. Érdekes hatást kelt, csak aztán majd döntsék el milyen szín is kerül a forgalmiba.
Egy csili-vili csodabusz a nem szokványos 21 ablakkal. 

Nem is kicsi!!!

De az eredetibe is beférnek jó páran.

Ugyan nem rakásolható design – mint néhány szék – de valaki azért kipróbálta.
Tudtad?
– a bogárhátút Ferdinand Porsche tervezte
– a Bogár fejlesztése korábbra nyúlik vissza: Barényi Béla már 1925-ben készített részletes terveket, amiket A Porsche család hosszú időn keresztül vitatott, mivel ők Ferdinand Porschét tartották az autó konstruktőrének. Barényi csak az 1953-as bírósági ítélet után tudta érvényesíteni a jogait és igényeit.
– 1938 és 2003 között gyártották
– összesen 21,5 millió példány készült belőle, és ezzel a világ legnagyobb számban eladott autómodellej
Egy benti változat: sofa-ként. azért meghatározó lakberendezési darab.

Ez már szimpatikusabb felhasználás. Neked tetszik?
Készíthetsz belőle hűtőt is, vagyis hűtőből bogárbuszt. Érdemes a részletekre figyelni!

Bogarasoknak a tökéletes reggeli csakis ilyen pirítóssal az igazi.
Az okostelefonok korában élünk. Itt egy stílusos kiegészítő a védelmükre.

Ezek nem kipufogó füstöt, hanem sót és borsot szórnak.

Ebből biztosan jólesik bármilyen meleg vagy hideg ital.

Pen – drive with Beetle!

Amikor ideje felkelni egy ilyen csörög. De sebaj, mert vannak akik utána bogarazhatnak is :o)

Sátor bogárbusznak álcázva. 

Ez pedig egy magyar találmány – a rendszám szerint legalább is.

A kis harcias, “vadító” kölsővel.

Monster-bug. Na most mondd, hogy ki a kis roncs!

Átalakítva is megőrizte a jellegzetességeit.

Hegyimentő szerepben is megállja a helyét!

Sőt, létrás szuperhős is lehet.

Ilyen lesz a 4-es metró? (ha készen lesz egyszer)

Fő a kényelem, és a jól felszereltség.

Sajnos nem minden Bogarat tartanak becsben, neki pl. a sós víz jutott és a színes halacskák. De így a búvárok is láthatnak bogarat.
Hát lehet őket nem szeretni?
fotók és források: pinterest és